Cocoo tävling!

publicerat i

 

I samarbete med Cocoo.se – Sveriges största smyckebutik på nätet, ordnar jag nu en tävling där du har chansen att vinna detta snygga peace-armband!
 För att vara med behöver du bara lämna en liten kommentar i min blogg (länka gärna till inlägget från din egen blogg) och motivera varför just du borde vinna det!

(Glöm bara inte skriva in något sätt för mig att kontakta dig på)

En lycklig vinnare utses den 11 augusti och presenteras här i min blogg!

Lycka till!! :)

 

Hugs & Kisses!

 

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av erica:

jag borde vinna för att jag har haft världens tristaste sommar. Mina dagar består av att jobba i tio timmar varje dag och även varannan helg. vilket innebär att jag jobbat ca 150%. mina te semesterveckor bestod av regn, regn och mer regn. jag kan behöva något som muntrar upp mig :)

2:a kommentar, skriven , av evamar:

Jag vill vinna för att armbandet är snyggt. Dessutom tycker jag att det har ett jättefint budskap. Tänk att få hjälpa till att sprida budskapet om fred genom att ha en snyggt armband.



Jag har länkat i min tävlingsblogg:



http://evamar.blogg.se/2009/july/armband-11-augusti.html

3:e kommentar, skriven , av Pania:

Riktigt fint armband :) Älskar att ha mängder med armband. Mina går tyvärr alltid sönder så skulle behöva ett i mängden :)



[email protected]

4:e kommentar, skriven , av suss:

Jag gillar dom här armbanden, men har inte lyckats vinna nåt än ;)

Ditt namn på bloggen gillar jag! Fick genast melodin från Lejonkungen på hjärnan..... och ser de underbara Timon och Pumba trava fram med lille Simba i släptåg!! Ja, det är synd att barnen blir stora, det är inte precis denna typen av filmer dom ser numera!! = )

5:e kommentar, skriven , av Lina:

Ibland kan jag bli väldigt självkritiskt och kan behöva en symbolisk påminnelse om att jag måste stå på MIN egen sida i livet.

6:e kommentar, skriven , av Lillan:

åååh.. skulle vilja vinna så jag har något läckert på armen på min svärmors bröllop! har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/july/armband-14.html

7:e kommentar, skriven , av sofia:

Jag är redo för fred.

Men jag ÄLSKAR fred och peas märken.

Har försökt att hitta ett exakt sådant men hittar inget ! inget. Inte någonstans.

Så tänkte att jag ville vinna denna.

Har en länk på min blogg till denna tävling med.

8:e kommentar, skriven , av sandra:

Jag vill gärna vinna det här armbandet för att det vore roligt att få en liten present nu när pojkvännen är i lumpen. Allting känns så trist och ensamt utan honom.

Dessutom är svart min favoritfärg! Hoppas du har det bra :)

9:e kommentar, skriven , av Julia:

jag vill gärna vara med, har deltagit i massa likadana tävlingar men aldrig vunnit och jag vill vinna för att jag älskar peacearmbanden, de är jättesnygga! :)

10:e kommentar, skriven , av Anonym:

Klart man vill ha ett fredsmärke runt handleden, särskilt när det är i form av ett underbart fint armband. Fred på jorden!

11:e kommentar, skriven , av Linda - She with the colors:

Jag är med ^^

Har aldrig vunnit ett sån vacker armband, skulle vilja göra det! Då skulle min lillasyrra få den :)



LÄNK; http://lindadoostavlings.blogg.se/2009/july/armband-13.html#comment

12:e kommentar, skriven , av Caroline:

Jag är med :)

13:e kommentar, skriven , av em:

Jag vill gärna vinna! Fred kan det inte bli för mycket av.

14:e kommentar, skriven , av [email protected]:

Jag tycker inte att jag har större anledning än någon annan att vinna men det är klart att det hade varit himlan kul!

15:e kommentar, skriven , av Erika-mode-foto-pyssel:

armband behövs alltid. och man kan inte få för många av dem!

16:e kommentar, skriven , av Emilia:

jag sitter här med en liten unge som är sur och bara gnäller och den andra tjatar öronen av mig men jag är lika lycklig för det. det är sjukt svårt att säga varför just jag skulle få det. men det är sjukligt snyggt och samtidigt diskret.

17:e kommentar, skriven , av Malin:

Hej! Är självklart med även jag och länkar också vidare på: http://villduvinna.blogg.se/2009/july/armband-17.html



Vill vinna armbandet till min söta vän johanna, som går igenom en tuff tid nu!

Håller tummarna!

HA det bra så länge!

STor kram!

18:e kommentar, skriven , av Amanda:

Jag vill absolut vara med och tävla om detta fina armband. Har alltid själv velat ha ett svart peacearmband. Har tidigare vunnit armband till mina nära och kära, men denna gången vill jag hemskt gärna vinna till mig själv. Jag tycker jag förtjänar lite uppmuntran.

Hoppas på tur! ♥

19:e kommentar, skriven , av Annas tävlingsblogg:

Jag är med och handlar, jag älskar de här peacearmbanden, tycker de är så snygga.



Har länkat här



http://molnboanna.blogg.se/2009/july/armband-19.html



20:e kommentar, skriven , av Azra:

hej.

har redan ett sådant armband men om jag skulle vunnit det skulle jag gett det till min bästa vän!

vi har känt varandra i ett år snart den artonden augusti faktiskt!

så om jag skulle vunnit ett sånt här armband ksulle jag gett det till henne - på vår ett-årsdag!

tror att både jag och hon skulle uppskatta detta, så att hon vet att jag alltid finns där för henne.

21:e kommentar, skriven , av Tesse:

Jag skulle vilja vinna armbandet, för att ha nåt på min arm som symboliserar vårt hopp om att få bli gravida!

22:e kommentar, skriven , av Andrea:

Jag vill vara med.



Jag fick ett svart nitarmband för ett tag sedan som jag verkligen älskar. problemet är bara att det ser lite tomt ut när jag använder bara det, så att kunna matcha detta till skulle var toppen!

23:e kommentar, skriven , av Lina:

Heal The World

Make It A Better Place

For You And For Me

And The Entire Human Race

There Are People Dying

If You Care Enough

For The Living

Make A Better Place

For You And For Me



PEACE !

24:e kommentar, skriven , av Lilli:

Jag är med också :) skitsnyggt men har inte råd med sånt annars,skulle använt det varje dag då :D

25:e kommentar, skriven , av Jenny:

jag har länge velat ha ett peacearmband. tycker de är väldigt fina och därför skulle jag vilja vinna detta :D

26:e kommentar, skriven , av Sofie:

Dessa armband är hur läckra som helst,

Skulle dock inte vilja vinna det till mig själv utan till världens underbaraste syster som alltid har stått vid min sida och som betyder så otroligt mycket för mig. Så för att göra henne glad skulle jag vilja vinna det för hennes skull.

27:e kommentar, skriven , av Malin:

Att få ett svart peacearmband att klä armen vore underbart snyggt! :)

28:e kommentar, skriven , av Jessie:

Åh jag vill gärna vara med och tävla! =) Jag skulle vilja vinna för att jag tycker det är så fint med Peace armband! Älskar verkligen smycken med symboler på som betyder något.

Skulle vara så roligt att ha ett sådant snyggt armband själv! =)



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/august/vinn-ett-armband-fran-cocoose-3.html#comment



Ha det så bra!

/Jessica

29:e kommentar, skriven , av Saga:

Ett peacearmband är något jag länge drömt om att få bära på min arm. Delvis för att irritera min pojkvän som kallar mig hippie och för att det verkligen är skitsnyggt. Just nu har jag ett par solglasögon med peacemärken på och det skulle vara tufft att matcha lite.

30:e kommentar, skriven , av Lollo:

Jag skulle vilja vinna armbandet eftersom jag har velat köpa ett liknande hur länge som helst, men eftersom jag går i gymnasiet får sådant alltid komma i andra hand. Hur snyggt som helst är det!



Har tyvärr ingen blogg så kan inte länka!

31:e kommentar, skriven , av Cecilia:

Jag skulle vilja vinna armbandet till min bästaste vän Kristina! Hon och jag har läst U-landslinjen och jobbat som volontärer i Tanzania. Efter det har hon också varit i Peru samt läst freds- och konfliktvetenskap på universitetet. Det här armbandet är som klippt och skuret för henne!

32:e kommentar, skriven , av Lovisa:

Jag skulle gärna bli den lyckliga vinnaren! För att jag ett antal gånger försökt att bertälla det här apsnygga armbandet men det blir det alltid något krogel med datoren eller sidan.

Jag tycker om armbandet av den anledningen att det är så enkelt, men samtidigt så grymt snyggt! Det passar till det mesta, och även tillsammans med andra armband och ringar!



Har tyvärr ingen blogg

33:e kommentar, skriven , av paloma:

Jag skulle vilja vinna för att det armbandet är super snyggt och för jag är en armbandsälskare !

Och peace märke är så jävla snyggt tycker jag !

aja pussss hoppas hoppas hoppas

Comment here :