Exhausted.

publicerat i
Åh jag är såå trött just nu. Och hungrig. Håller precis på att laga lite mat, men egentligen skulle jag helst bara vilja gå och lägga mig. Nu börjar det märkas att jag inte är van att gå upp tidigt på mornarna haha.

Även idag har det varit en väldigt bra dag på nagelskolan. Vi fick som sagt lära oss att göra manikyr på naturliga naglar. Kan ju bara tala om att det är betydligt mycket svårare än det ser ut. Jag trodde att jag skulle fixa det lätt som en plätt, hur många gånger har man inte sett när nån annan gjort liksom, men ack så fel jag hade! Tog filen i handen och fattade knappt hur jag skulle hålla den, helt handikappad! Men resultatet blev bra i alla fall :)
Efter det fick vi öva på att måla naglarna ordentligt samt hur man målar fransk kant, detta gjorde vi på tippar...Också mycket svårare än man kan ana, men jag ska träna lite till senare tänkte jag. Om jag orkar. Fick några sidor att läsa i läxa tills imorgon.

Jisses vad fort dagarna går nu! Klockan är redan åtta och jag har inte hunnit göra nått här hemma. Var ute en promenad med Killer, var och handlade, och nu sitter jag här. Pjuh. Detta är jag inte van vid! Men det är väldigt kul :)

Nu ska jag göra klart maten.
Hugs & Kisses!


Comment here :