Cross your fingers.

publicerat i Inside my head, Outfits;
Hej på er!
Först måste jag ju skriva TACK för era söta kommentarer om videon- vad kul att ni gillade den! :) Hade ju glömt skriva vilken locktång jag använder men det är en BaByliss Pro 25mm!
Igår var vi iväg på en låååång roadtrip för det där mötet jag skrev om...Det var en anställningsintervju! Berättar mer om det blir aktuellt (om det gick bra med andra ord), men åh, håll era tummar för mig? :)
Hi pretty people!
First off: THANK YOU for all the sweet comments on the video- I'm so happy you liked it! :) I did forget to write the name of my curling iron but it's a BaByliss Pro 25mm!
So yesterday J and I went for a loooong roadtrip because of that "meating" I told you about... It was a job interview! I'll tell you more about it if it went well... But oh, please keep your fingers crossed for me? :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Karin:

Vi saknar dig här;-) Kanninte du göra en uppdaterad version av sin vardags make up?:)

Svar: Nu är jobbet slut så nu är jag tillbaka på banan ;) Vardagsmake coming up!
Natalie Holmström

Comment here :