Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Andrea:

God, I am so in love with this Michael Kors watch!! I've been debating buying it for months now, but I just can't bring myself to spend so much money on a watch... hmpf.

Anyways, pretty picks. The pink jeans are cute. ;)

xoxo

Andrea

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Hej du fina!

Jag ville mest slänga in en kommentar för att tala om jag att jag blir alldeles glad av att läsa din blogg, inspirerad och en bra start på dagen med din positiva anda. Samt roligt att se att Killer trivs så bra och mår bra även om ni flyttar imellan. Vi bor numera på Malta och har skaffat oss en Yorkshire terrier valp och hoppas kunne flyga med honom till Sverige när vi åker dit på längre besök.



Hoppas ni har en fantastisk söndag, ta hand om er och fortsätta med en toppen blogg!Tack!

Sandra

3:e kommentar, skriven , av Maria-Alexandra:

Rosa byxor är på min wishing list med... eller rättare sagt, must have list :)

4:e kommentar, skriven , av Josefine:

Hjärtat jag kör den nästa vecka istället! Hanns inte riktigt med! Kram

5:e kommentar, skriven , av Natha:

Snyggt!

6:e kommentar, skriven , av ANNAWII ♥:

Underbart raring!!

7:e kommentar, skriven , av Karin:

Så himla vårigt och fint!

8:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ja ikväll avgörs de om ni kommer hem snart väl? Längtar!! Love!

9:e kommentar, skriven , av Victoria:

Väskan hade inte varit helt fel! :)

10:e kommentar, skriven , av Night at Vogue:

What a great look!

11:e kommentar, skriven , av Leiden:

Jag fick den där klockan fast i färgen rosé, tror du jag blev glad =)

12:e kommentar, skriven , av piercingRed:

Ååh! Älskar väskan ! :D

13:e kommentar, skriven , av Carrie:

Great set! Those heeled sneakers are too cute.

14:e kommentar, skriven , av Louise:

Gillade verkligen jeansen! gillade iofs allt förutom jackan (hade hellre valt en gosig mjuk stickad cardigan) och skorna hade jag nog bytt ut mot något mer platta (har så bråttom ofta så har inte tid till att gå fint ;)

Förresen, gick in här för att bli peppad ;) Ska egentligen ut på en 8km löpningstur men drar mig så för de och sommaren är ju runt hörnet! Jisses, peppa massor nu om du har tid så att man kommer lite i form! ;P

Tack för fashion tipsen!

15:e kommentar, skriven , av Frida:

Superfint! Härligt vårigt och snyggt!!



Hoppas du har fått en underbar start på veckan!

16:e kommentar, skriven , av Alvas Skönhetsblogg:

Åh vad fint! Älskar väskan :)

Comment here :