Ceasar.

publicerat i Outfits;
Idag har jag varit ute hos mamma och solat nästan hela dagen. Hjälpte henne att måla deras gamla hammock, så jag gjorde lite nytta samtidigt som solen sken härligt på mig :)
Nu har jag och Jonas precis ätit hemmagjord Ceasarsallad (nya favoriten!) efter en härlig promenad. Hade tänkt ta mig ut på en löprunda i kväll men jag orkar verkligen inte, är dödstrött och i morgon ska vi på roadtripp så då är det tidig uppstigning som gäller!
Kan ni gissa vart vi ska?

Så här har jag sett ut idag;

Nya shorts från Urban Outfitters.

Hugs & Kisses!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av STYLE CRUSH, UPPSALA:

så himla fin! gillar dina shorts :)



xM

2:a kommentar, skriven , av Jessica:

Vackraste hjärtat! Som jag saknar dig!

3:e kommentar, skriven , av Paulina:

Ja, shortsen var jättefina! De är inte de du köpte från one teaspoon va?



Ingen aning om vart du ska på roadtrip. Italien kanske? ;)

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Du är så fin princess!

Nu måste vi ta tag o lunchen, vilken dag kan du?? Jag och joannis kan alla dagar i veckan! Puss o kram

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Du är så fin princess!

Nu måste vi ta tag o lunchen, vilken dag kan du?? Jag och joannis kan alla dagar i veckan! Puss o kram

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Du är så fin princess!

Nu måste vi ta tag o lunchen, vilken dag kan du?? Jag och joannis kan alla dagar i veckan! Puss o kram

7:e kommentar, skriven , av elin:

vilka fina shorts :) vilken storlek har du på dom? så svårt att veta vad man ska beställa!

8:e kommentar, skriven , av Anonym:

fredag, date-time bokad! :) Ha det så mys i tyskland, puss <3

9:e kommentar, skriven , av Anonym:

Skulle du kunna lägga upp receptet??? Behöver lite tips :)

10:e kommentar, skriven , av Mary:

Hello! that beautiful tan that you are!

I loved his beige vest, where you bought it?

Kisses and kisses :-)

11:e kommentar, skriven , av Andrea Marie:

SO CUTE!! Love the tucked in look with the shorts. You look gorgeous as always. Take care! :)

12:e kommentar, skriven , av pluttan:

Åh har länge varit på jakt efter ett par riktigt snygga höga jeansshorts vart finns dom att köpa och vad ligger priset på?

13:e kommentar, skriven , av Becka:

Hej!

Tack för en fin blogg!

Jag bara undrar vart du köpt dina schorts, finns de i jönköping?

14:e kommentar, skriven , av Anonym:

Skulle du kunna lägga upp receptet på den salladen ? :)

15:e kommentar, skriven , av Anna:

Jag ska också beställa dem shortsen men har jätte svårt att bestämma

Storlek. S eller M.. Vad tycker du? Jag är ganska liten o brukar ha typ xs, s!! Skulle vara jätte snällt om jag fick lite råd :) de står att dem är ganska små i storlekarna. Stämmer det? Dom satt jätte snyggt på dig! Kram

16:e kommentar, skriven , av Anonym:

hjärtis, jag glömde helt bort att vi ska iväg på examensfirande på fredag vid lunch.. kan du på tossedag istället? PUSS

17:e kommentar, skriven , av Nina:

Du har många läsar som skriver fina kommentarer till dig, att du är söt, fin mm. Tycker att det är dålig stil av dig när någon frågar vad har du köpt vissa saker som du visar i din blogg att du inte svarar. Din kompis, tildafingal.blogg.se är jätte gullig och svara på alla frågor som hon får kanske kan hon tipsa dig om hur du ska göra för att människor ska fortsätta läsa din blogg. Utan alla som läser din blogg är du ingenting eller hur!

18:e kommentar, skriven , av Mary:

I think this girl named Nina does not follow your blog as I ...

Because Natalie answered everything we asked and is always very kind!



Natalie you are beautiful and you know .. is my inspiration!



kisses

19:e kommentar, skriven , av Svar från Natalie.:

Receptet på salladen hittar ni om ni klickar på länken (det understrukna). Shortsen kommer, som det står, ifrån Urban Outfitters och kostar 440kr :) Jag har storlek 23 på mina och jag tror tyvärr inte de finns här i Jönköping. Men om ni hittar vintage Levi's 501:or så köp och klipp av! :)



Nina:

Jag försöker svara på alla frågor jag får, kika bara bland kommentarerna. Men man är ju inte mer än människa och jag kan också missa någon fråga eller helt enkelt glömma om jag inte har tid att svara direkt. Då är det bara att fråga igen så kommer du garanterat få svar :)

Comment here :