31 January.

publicerat i Life in Cortina d'Ampezzo;
Hej mina vänner!
Ledsen för dåligt uppdaterande de senaste dagarna men jag har verkligen inte varit på humör alls. Först var det nyheten om vår älskade Bella och efter det har jag bara känt mig allmänt nere. Jag tror det är hemlängtan. Den senaste tiden har jag haft ganska svårt att sova igen (för er som inte vet så har jag till och från haft sömnproblem) och jag har drömt en massa hemska saker. Hoppas det blir bra snart, idag har det i alla fall känts lite bättre.

Nu har vi Jonas mamma och pappa här på besök sedan i fredags, så i morgon tänkte vi åka på en liten shoppingtur. Det är nästan obligatoriskt när vi har gäster :) Så i morgon styr vi ner mot Venedig igen!
Ingen är väl egentligen gladare än jag, för hur underbart är det inte med alla nya vårkläder som strömmar in i butikerna!? Det muntrar ju upp om något!

D&G S/S 2011


Nu ska jag kika på tredje avsnittet av "Stylisterna" och jag håller så klart tummarna för min söta vän Joanna som är med och tävlar! Följer ni programmet?
Hugs & Kisses!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

heja heja heja! :)

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Självklart, följer ja programmet :)

3:e kommentar, skriven , av joanna:

tack va go du är fina! Hoppas allt är bra me dig stumpan! xo

Comment here :