Edamame!

publicerat i Food/Recipes;
Åh jag är alldeles lycklig nu. Var och handlade på ica maxi med J och hittade edamamebönor i frysen! Som jag letat efter dessa jäkla bönor hela tiden sedan vi kom hem från USA. Jag är tokig i dem! Vi tog dem som "förrätt" när vi åt på Sushi Samba (ÅH GE MIG) och det var inte bara den underbara sushin som frälste mig- utan även edamamebönorna! Ska bli spännande att smaka dessa som jag nu hittade på ica, hoppas de är lika goda som de vi åt i Miami (annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra av alla påsar som numera ligger i min frys haha).
Återkommer med recension ;)

(Yes då har man skrivit ett helt inlägg om bönor. I'm totally normal.)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av beundrare..:

Hej snygg!



skulle vara kul om du kunde berätta hur din kost ser ut under en hel dag, många med mig längtar efter en kropp som din och med stor sannolikhet äter i alla fall jag för mycket. :)



tack för en bra blogg, kramar

2:a kommentar, skriven , av sandra:

haha det fick mig att skratta, de om att du inte visste vad du skulle göra med alla påsar annars i frysen. haha =) Men du har rätt, dom är goda!

3:e kommentar, skriven , av Jessica Fredriksson:

haha blockat ditt nummer.. NOOO! Frågan är om du vet vart din svarsknapp sitter? De är den gröna luren du ska trycka på när jag ringer..



Fin du är i din nya trench! LOVEYOU!

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

vi har sushisamba precis runt hörnet här hos oss i chicago.. och vi är där typ jämt:) och kan säga att jag också är ett fan av edamame!!! me like, så blir lycklig nu att höra att det faktiskt finns i lilla jönnet me hehe.. puss på dig// Elina

5:e kommentar, skriven , av Nathalie:

Jag vet! Hur gott som helst! :) Har aldrig sett dem hemma i Sverige, men här är de lätta att hitta. Jag har till och med fått min lilla 2-åring att älska dem!

Comment here :