A peek at my work.

publicerat i Inside my head;
Hej på er!
Vilken lång kväll det blev igår! Direkt efter jobbet åkte jag, min fästman (hihi) och Frida och handlade en massa mat, och när det var gjort började jag och Frida med projekt bakning! Har länge spanat på ett recept i ELLE på Cheesecake med vitchoklad och hallon, så detta skullle vi göra tänkte vi.
Och vilket projekt det blev sen.
Cheesecake kan vara det jobbigaste man kan baka- tusen moment ju. Vi missade faktiskt att ha i äggen exakt när de skulle i så vi vispade ihop dem lite senare...
Får väl se hur kakan smakar ikväll- kanske får dricka lite champagne innan ;)
Bakade även hakunamatata-kakan i en annan version, ska visa er senare om det blev bra!
Vid tolv igårkväll var i äntligen färdiga med stöket haha. Somnade som en stock kan jag lova.


Tänkte ni skulle få se hur fint jag och Frida hängde om på Jeans Shopen igår
-vi hängde ut höstnytt och det har ju som sagt kommit massa snyggt;

G-Star!

Den mörkblå skjortan är supersnygg!

Den blå skjortan igen och ny t-shirt.
Vår G-Star man ;) Arc pant (de "vridna" jeansen) är upphängd.

Grym höst/vinterjacka!

Lite blandat G-star, Jack & Jones, Selected Homme och även en jeansskjorta från Wrangler (-på hyllan)
Gissa om jag är kär i "College-koftan"!
Favvokoftan!

Snyggaste skjortan från Lee! Finns även i mörkt.

Hade riktigt roligt på jobbet igår igen, jag och Frida är dreamteam :)
Nej nu hinner jag inte bubbla här mer.
Hugs & Kisses!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sofia:

Grattis till förlovningen :)

2:a kommentar, skriven , av paulina:

om du vill smaka på en riktigt god cheesecake så tipsar jag om martha stewart's cheesecake. den är RIKTIGT amerikansk och jag har provat den flera gånger : ]

3:e kommentar, skriven , av lisa:

bakade din fudgekaka idag! helllllvete vad god! gästerna älskade den :D

4:e kommentar, skriven , av Alexandra:

hehe ja men det är ju lätt hänt att glömma när man har mycket på jobbet!

Comment here :