My day in pics.

publicerat i Outfits;
Dagen i bilder:

Efter min och Jessicas powerwalk imorse satte Jessica igång att träna på ansiktsmassage på mig. Det var såå underbart härligt! Hon är så duktig min söta, sån lyx att ha en egen hudterapeut hos sig ;)
I eftermiddag var vi på djurmagazinet och köpte ny hundmat åt Killer...
Hittade dethär fina flexi-kopplet och jag kunde inte motstå!
Sen blev det en tur ut på björnö och härlig promenad!
Jag och Jessica! (Blixten på kameran gjorde oss likbleka i ansiktet haha)
Jag har på mig mina tan-färgade boots, grå/svarta stentvättade jeansleggings, oversized stickad tröja och skinnjacka!
Jessica har på sig Converse, svarta jeansleggings med zippers, jeansskjorta och brun skinnjacka.
Mysiga Björnö! :)
Nu är det idolmys hos oss!
Hugs & Kisses.

Comment here :