Alice in wonderland.

publicerat i Inside my head;
Tjohoo!
Ligger och kollar på Desperate Housewives och dricker te nu... Så skönt! Bastade innan och skrubbade mig som tusan, så nu är jag helt len också. Bastu är verkligen det härligaste som finns! :)
Efter DHW hoppas jag att mitt nya Gossip Girl-avsnitt har kommit ner... Dethär kommer bli det sista avsnittet på länge, vad ska man göra nu när man inte kan ladda ner? :( Måste ju vänta ikapp tv nu ju. Vad tycker ni om den nya lagen som träder i kraft imorgon?

Idag har jag för övrigt umgåtts med min söta Jessica. Vi har gått långpromenader, druckit kaffe i solen och varit på A6 en tur.
Det var en så söt tjej som kom fram på A6 och berömde mig för bloggen. Jag blev helt generad! Men väldigt glad så klart- tusen tack :) 
Köpte med mig lite söta örhängen och ett gulligt halsband, lite Alice i underlandet-stil. Visar er imorgon! 

Så länge får ni kika på de här söta bilderna från Vogue:


(Helmut Lang)


(Viktor & Rolf)


(Versace)


(John Galliano)

Hugs & Kisses!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pania:

Var har du hittat det nya avsnittet, finns ju inte på PB?

Jag tror inte att dom springer efter oss som laddar ner någon enstaka film i veckan utan mer dom som laddar upp och laddar ner flera tusen

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

vad är det för lag som ska träda i kraft

3:e kommentar, skriven , av Pania:

sv; varför hittar inte jag dom? :S Oh, panik!

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

var laddar du ner?

Comment here :