I like it!

publicerat i Inside my head;
Heej!
Är precis hemkommen från en härlig morgonpromenad i spåren med Jessica och Killer. Gick ungefär en mil tror jag och nu har vi ätit en stor mummsig frukost. Det känns så himla kul att ha Jessica hos mig, passade perfekt den här helgen också för min älskade älskling är iväg på någon cykeltur med övernattning idag. Igår hade vi bara myskväll, lagade god mat och kikade på film...Ikväll blir det nog vin! :)

Strax ska jag hoppa in i duschen och sen kilar vi nog ner på stan skulle jag tro. 
Later babes!

Hugs & Kisses!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Lite nyfiken på hur det är att gå så långa promenader med en liten hund. Orkar Killer gå hela vägen eller får du ta upp honom i famnen men jämna mellanrum? Eller hur gör du?

2:a kommentar, skriven , av e:

har din vän Marielle blogg isf vad heter hhon? :)

3:e kommentar, skriven , av Anna:

Update?

Comment here :