Early again.

publicerat i
Morning! 
Då satt man här igen med tidig frukost...Grönt te, banan/jordgubbs-smoothie och en macka. Gillar inte alls att äta frulle så här dags, men jag måste, annars kan jag inte koncentrera mig i en sekund. 

Anyways. Hoppas ni inte blir less på allt nageltjat? Jag hinner ju knappt göra annat på dagarna nu, så det kommer nog mest handla om det på veckorna...I alla fall när jag är i skolan. Min älskling lyssnar nog inte ens på mig när jag babblar på om nagelns olika delar och hur man ska lacka osv... Han försökte till och med köpa sig ur att jag ville träna manikyr på honom haha... Får väl se vad han erbjuder mig ;) 

Nu under min utbildning kan jag ju ge er lite småtips för nagelvård om ni vill? 
Tänker börja med Solar Oil!
Världens bästa olja för naglarna och det är faktiskt inte bara nått man försöker sälja på kunden. Den innehåller tre olika oljor; jojoba, sötmandelolja, rishöljeolja samt E-vitamin. Solar Oil jobbar sig igenom alla lager av nageln och återfuktar, gör den flexibel samt stärker. Självklart är den superbra för nagelbanden också! Oljan ska man använda oavsett om man har sina naturliga naglar eller om man har konstmaterial på, helst minst 2 gånger om dagen!

 

Jag kommer sälja mini flaskan för runt 50:- till en början. Hojta till om ni är intresserade!

Hugs & Kisses!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

Hejsan!



Jag använde den oljan till mina naglar och den är super bra!!! Var kan jag köpa den av dig?

2:a kommentar, skriven , av Alexandra:

Jag kommer nog att vara intresserad =)

3:e kommentar, skriven , av jojjo:

Kan inte du ha lite tips om dina favoritparfymer nu såhär inför sommaren? Snälla:) Om du har ett tips på en som luktar smultron får du gärna skriva det:)

4:e kommentar, skriven , av Hanna:

Åh! Det låter så intressant ock kul allt roligt ni får göra! Nagelolja är ju bara ett måste! :)

5:e kommentar, skriven , av Emelie ♥:

Måste bara fråga, vad är det för utbildning du går?

Du har kanske redan skrivit om det men då har jag lyckats missa det :)

6:e kommentar, skriven , av jennie:

den oljan är jättebra. men du, hur lång är din utbildning och vad kostar den?

7:e kommentar, skriven , av Therese:

Hej du!

Jag såg att du gått nagelterapeut utbildningen i Gislaved. Jag ska också gå den, så tänkte bara kolla hur du tyckte den va? jag skulle bli jätte glad om du ville svara=) mvh Therese

Comment here :