Sigma Face Kit Review (pt.2)

publicerat i Beauty/Hair/Makeup;
(Detta är ett inlägg i samarbete med bekkas.se, läs mer här!)

Dags för recension av de två sista borstarna ur Sigmas "Face Kit"! (Här hittar ni pt.1!)
Borste nr 4 ur kittet är: Sigma Concealer-F70. Kort och gott, detta är en grym concealerborste i syntetmaterial! Produkterna jag använder denna till är min krämiga concealer från Too Faced och Cover All Mix (mixar ibland dessa två så att färgen/konsistensen blir perfekt).
Sist ut: Sigma Foundation- F60. Denna borste har jag faktiskt bara provat en gång efftersom jag inte använder flytande foundation, men jag kommer definitivt använda den till andra krämprodukter så som primer, highlighter, concealer, rouge m.m!
 
Samanfattning:
Som ni kanske förstått så är jag helt galen i de här borstarna :) De är såå mjuka och fina, och de fäller inte ett endaste strå (finns inget jag avskyr så mycket som sticksiga/riviga borstar som fäller hår)! De tar upp precis rätt mängd produkt och appliceringen är en fröjd för de är så otroligt lätta att sudda med! Tycker jag får ut så mycket mer av mitt smink med de här borstarna och jag skulle varmt rekommendera det här kittet ♥

Taggar: bekkas.se, bekkas, sigmabeauty, sigma, makeup, smink, borstar, sminkborstar, too faced, make up store,;

Comment here :