Unbeatable!

publicerat i Beauty/Hair/Makeup, Inside my head;
Måste ju så klart börja det här inlägget med ett stort fett GRATTIS till Elinas Niklas och hans Chicago Blackhawks som tog hem ännu ett Stanley Cup guld! Så galet kul och jag är så glad för er skull! Känslan i magen när det går bra för ens vänner är ju helt oslagbar! Grattis grattis grattis!
Annars har dagen varit ganska händelselös, har varit och tränat och fixat med lite annat smått... Var på hälsokosten och köpte med mig halva butiken... Det är något med mig och hälsokostbutiker alltså- jag älskar att gå runt och kika bland alla "mirakelmediciner" ;) Idag fick det bli hårtabletter, kokosvatten, te och några snack bars! Är det någon av er som provat Panto-3 förresen? Mitt hår har blivit helt hemskt den senaste tiden så jag hoppas dessa ska hjälpa! 
Of course I have to start this post with a huge: CONGRATULATIONS to Elina's Niklas and his Chicago Blackhawks for winning the Stanley Cup once again! Soooo much fun and I am so happy for you! The feeling you get when your friends succeed and are doing so, so well is unbeatable! Congrats, congrats, congrats! 
Otherwise this day has been pretty uneventful, I went for a workout in the morning and then I ran some errands... Went to the health food store (I have no idea if that translation is right because it's not really a food store but more like a "natural" pharmacy? Is there a better english way to put it?) and bought the whole place... There is something about me and those stores, I just love to walk around and look at all the "miracle medicines" ;) Today I bought some vitamins for my hair, coconut water, tea and some bars. Have any of you tried these Panto-3 pills? My hair has become so bad lately so I really hope these will work!

Taggar: hockey, chicago blackhawks, stanley cup, guld, glädje, vänner, hälsokost, kokosvatten, panto3, hår;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Du får berätta sen om hur om hårtabletterna var bra:)

Svar: Det ska jag göra! (hoppas de fungerar)
Natalie Holmström

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Dricker du kokosvattnet som det är, eller använder du det i smoothies? Om det sistnämnda vore det kul med recept! :)

Svar: Både och faktiskt! Brukar slänga ner lite av varje, men kan absolut skriva ner recept nästa gång jag gör smoothie!
Natalie Holmström

3:e kommentar, skriven , av Johanna :

Jag har testat, men för mig hände inget. Har även prövat priorin. Det som funkar bäst för mig är att äta en allsidig kost med mycket protein!

Svar: Får väl hoppas att mitt hår får en liten boost i alla fall!
Natalie Holmström

Comment here :