Pretty but painful.

publicerat i Shopaholic;
Ett ord: HJÄLP!
Fick hem skorna jag beställt till lördagens bröllop och de är såå fina och de passar p e r f e k t tillsammans med min klänning! …Men de är höga! Jag har verkligen inga problem med höga höjder i vanliga fall, i alla fall inte när det kommer till klackhöjd, men det är något med lutningen tror jag...Bara att börja "övningsgå" antar jag? ;) 
One word: HELP!
Got these shoes that I ordered for the wedding on saturday and they are soo pretty and they go p e r f e c t l y with my dress! ...But they are so high! I usually don't have a problem with height, at least not when it comes to the height of heels, but it's something about the angle on these I think... Well, guess I just have to get out and practice to walk? ;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

Tänkte bara lägga in en kort kommentar om att det är så kul att läsa din blogg! Du är väldigt duktig på att fota och ger mig mängder med inspiration till allt från mode, inredning till maträtter. Jag tackar för det och erkänner att jag är dålig på att kommentera, men uppskattar verkligen att du tar dig tiden att driva denna blogg!

Svar: Åh tack för din söta kommentar! <3
Natalie Holmström

2:a kommentar, skriven , av Kristina :

ja..när man tänker på hur foten faktiskt blir vinklad i den där skon är det nog inte så konstigt att det gör ont..knappast naturligt för våra stackars fötter hehe

Svar: Haha nej naturligt är det säkerligen inte..."vill man vara fin..." :D
Natalie Holmström

3:e kommentar, skriven , av jaana:

For the beauty you have to suffer.. X) ( I know..I walked high heels allso..)

Svar: Haha I know!
Natalie Holmström

4:e kommentar, skriven , av Fia:

Såå fina skor! Får man fråga vart du har köpt dem? Så underbart fina! :)

Svar: Skorna är från boohoo!
Natalie Holmström

Comment here :