Not enough time.

publicerat i Inside my head;
Godmorgon mina vänner!
Har jobbat hela helgen så bloggen har än en gång fått vila... Så tråkigt när man inte hinner med! Hoppas ni har tålamod med mig? Nu jobbar jag bara tre veckor till på Lindex, sen bär det alltså av mot nya äventyr och då hänger ni väl på? ;) 
Ska verkligen försöka slänga in något inlägg när jag slutat idag, har ju lovat att visa hur jag lockar mitt hår bland annat! Tro inte att jag glömmer bort era "önskemål", ni vet ju att jag älskar när ni kommenterar! Ha en fin dag så hörs vi senare!
Godmorning sweethearts!
I've been working all weekend so my blog has been put on hold again...Hate it when I don't have enough time! Hope you have patience with me? I only have three weeks of work left on Lindex, then it's time for new adventures again- you're coming with me right? ;)
I'm gonna try to throw up a post when I'm back from work later today, I know I've promised you to show how I curl my hair among other things! Don't think I forget your "wishes", you know I love your comments! Have a lovely day and "talk" to you later! 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mergimtare ♛:

Jätte fin blogg har du! ❤
– sugen på att göra ett bloglovinbyte?

2:a kommentar, skriven , av michelle:

Sot Hund :)

3:e kommentar, skriven , av bbecka:

Så söt hund! :)

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Mysig bild :) Ta gärna en titt in på vår blogg, kram.

5:e kommentar, skriven , av Ida:

Så söt! Hoppas du har tid att vila senare:)

6:e kommentar, skriven , av M:

Mysig bild :)

Svar: Ja visst är han go min lilla :)
Natalie Holmström

7:e kommentar, skriven , av Mimmi:

Såååå söt! Snälla lägg upp en video på honom. Typ när ni leker eller nått :)

Svar: Det ska jag försöka göra!! :)
Natalie Holmström

8:e kommentar, skriven , av jaana:

I have to say allso..Killer <3

Svar: Yes isn't he the cutest thing :)
Natalie Holmström

Comment here :