Fairytale wedding.

publicerat i Party;
Champange-influensan igår var inte nådig och jag var nog mer död än levande, men så ska det vara efter en alldeles magisk dag/kväll! Elina och Niklas bröllop var så fantastiskt vackert och jag är så glad att jag fick vara med på deras dag... Det var verkligen som att kliva rakt in i en saga! Så mycket kärlek ♥ 
Tack Elina och Niklas, ni är fantastiska och jag önskar er all lycka i världen! ...Jag är säker på att ni kommer leva lyckliga i alla era dagar! 
I think I was more dead than alive yesterday, my champagne flu was pretty bad! But I guess that's how you're supposed to feel after a magical day/night! Elina and Niklas wedding was so incredibly beautiful and I am so happy I got to be a part of their day... It was like stepping right into a fairytale! So much love ♥
Thank you so much Elina and Niklas, you are amazing and I wish you everything good in life! ...I know you will live happily ever after! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pluttan:

Vi fick se en liten del av din klänning för några dagar sedan, när får man se hela?

Svar: NU :)
Natalie Holmström

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Does Elina have a blog?

Svar: hannaochelina.devote.se
Natalie Holmström

3:e kommentar, skriven , av Angie:

Hallå!

Ser ut som ett fantastiskt bröllop! Jag är en trogen läsare av din blogg och älskar den men har varit dålig på att kommentera! Nu vet du att jag finns iaf! Like your style!!

Svar: Hej! Vad kul att du gillar bloggen och hoppas jag får se mer av dina kommentarer :) Kram på dig!
Natalie Holmström

4:e kommentar, skriven , av jaana:

chambagne flu? ;)

5:e kommentar, skriven , av jaana:

Champagne flu? :D

Svar: Aka. hangover ;)
Natalie Holmström

Comment here :