Country roads, take me home.

publicerat i Inside my head;
Godmorgon godmorgon!
Är uppe med tuppen idag och packar. Åker hem till Jönköping vid 12-tiden och har så klart väntat med att packa tills nu. Typiskt mig.
Ska bli underbart att komma hem då jag haft olidlig hemlängtan denhär veckan. Det kommer liksom över mig i doser. Jag längtar ihjäl mig efter mamma och Nadja, och så klart mina söta vänner!
Ska jobba nu när jag är hemma (hör av er om ni vill ha naglar [email protected]) men tänkte nog inte jobba fullt så mycket som sist jag var hemma, hann knappt träffa någon och var mest trött hela tiden.
Nej nu ska jag fortsätta packa och sen få i mig lite frukost.
Hugs & Kisses!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Caroline:

Du ska inte hem till Jönköping nått helgen 25-26-27 september?

Comment here :