Sunny sat!

publicerat i Inside my head, Outfits;
Hej mina vänner!
Galet vad fort denna vecka har gått! Har inte hunnit med mycket mer än träning och jobb, jobb, jobb! Igårkväll var det härligt att komma hem efter full rulle på jobbet och mannen min överraskade med supergod middag! Perfekt fredagsmys ♥ 
 
Nu är jag ledig hela helgen och just nu skiner solen utanför fönstret så jag ska försöka dra med mig J och Killer på en långpromenad! :)
Hörs senare fina ni!
 
 
 
Quick-pics before work one day this week!
 
Hi my friends!
This week has passed sooo quickly! I haven't had time to do much more than workout and work, work, work! It was so nice to come home last night after a busy day at work and my love surprised me with a delicious dinner! Perfect, cozy friday night ♥ 
 
Now I have the weekend off and right now the sun is shining outside so I'm about to drag J and Killer with me for a long walk! :)
Laters babes!

Taggar: jobb, träning, vardag, outfit, fredag, sol, ;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fotograf Linda-Pauline Pehrsdotter Weglin:

Du är så snygg!!

Svar: Tack söta rara :)
.

2:a kommentar, skriven , av Josefina:

Brukar titta in på din blogg ibland och tycker alltid du är så fin i håret. Hur gör du dina lockar? Hälsningar Josefina

Svar: Tusen tack! Har på min lista att skriva ett inlägg försöka göra en video där jag visar hur jag gör, har fått lite frågor om det :) Håll utkik!
.

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Du är så oooootroligt vacker!! Hoppas att du får en fin vecka:)

Svar: Men åh <3 Hoppas du också får en toppenvecka!
.

4:e kommentar, skriven , av Magdalena:

Du är så himla fin! <3

Svar: Tusen tack söta du :)
.

5:e kommentar, skriven , av Denise:

Supersnygg du är i håret!=)

Svar: Tack! :))
.

Comment here :