Finally on it's way now?

publicerat i Inside my head;
Hej på er!
Hoppas ni haft en fin helg! Det har jag, fast en väldigt lugn en :) Har ätit en massa onyttigheter och bara myst med mitt hjärta! Nu är jag laddad för en ny vecka! 
 
Idag har jag varit ledig men imorgon har jag jobb på schemat igen... Har passat på att träna och njuta lite av solen (!) som faktiskt tittade fram. Drack en kopp te ute på gården, iklädd dunjacka, vantar och uggs- men ändå! Är den på väg nu tros, den där jäkla våren? :)
 
 
 
 
Hi sweets!
Hope you've had a lovely weekend. Mine has been great but very chill. I've been eating loads of unhealthy stuff and just spent time with my love. Now I'm ready for a new week!
 
Today I've had the day off but tomorrow it's time for work again... Took the opportunity to workout and enjoy the sun (!) that actually came out for once. Had a cup of tea on our yard, wearing my thick down coat, gloves and ugg boots but still! Wonder if it's finally on it's way now...spring?? :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Alexandra Nyberg:

Åh såg skönt ut :)

Svar: Ja! Lite kallt men vad gör man inte ;)
.

2:a kommentar, skriven , av Gunnar:

Hej Hittade hit när jag googlade på Alleghe. Vi planerar en resa i juni där vi flyger till Treviso, gör nån dagstur till Venedig och sen bor ca en vecka i alleghe.
Har du några tips på saker som vi kan se och göra?

Svar: Hej! Vad härligt med en resa till Italien! Jag har dock bara varit i Alleghe under vintern, och inte speciellt länge, så kan nog egentligen inte komma med några jättebra tips... däremot har jag varit mycket i Cortina (ligger bara över berget från Alleghe) och dit tycker jag absolut att ni ska åka, om så bara för en dag- det är helt otroligt vackert! Åker ni dit kan jag också varmt rekommendera er att äta på en restaurang som heter Beppe Sello, såå god mat :) Ha en härlig resa!
.

3:e kommentar, skriven , av Sandy:

Vart kommer din jacka ifrån? Snygg ;)

Comment here :