Pretty pearls.

publicerat i Inside my head, Outfits;
Hade en riktigt mysig kväll igår tillsammans med min fina Kaisa. Vi drack lite vin, käkade hamburgare och pratade om allt och inget... Var lite halvtrött idag (-Herregud börjar jag bli gammal? Känns som om jag blir trött dagen efter av att bara titta på ett glas vin!) men har spenderat dagen med min syster och då blir det inte en lugn stund, idag blev det bland annat spring på loppis! Fyndade dock ingenting, men man vet ju aldrig vad man kan hitta för coolt och annorlunda! En vacker dag så... Gillar ni loppis och second hand kläder/möbler/inredning? :)
 
Today I've looked like this...
How pretty is my new super cozy sweater!? I'm loving the pearl embroideries :)
-Thank you Sheinside.com!
 
 
Had a really cozy evening yesterday with my pretty friend Kaisa. We had some wine, ate burgers and talked about everything and nothing... I was a little bit tired today (Seriously am I getting old? Feels like I get tired the day after if I so much as look at a glass of wine!) but I've spent the day with my sister and that means no rest! Today we went around to some flea markets... Didn't find anything fun today but you never know when or where you'll find something cool and different! Do you guys like clothing/furnishing/interiour-things from flea markets and second hand stores? :)

Taggar: sheinside.com, loppis, fynd, shopping, vin, ;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Johan:

Snygg klädsel.

2:a kommentar, skriven , av Elina:

snygging!!!!!!

Svar: Tack finaste <3
.

3:e kommentar, skriven , av Frida E. Karlsson :

Måste bara få säga att du är så ooooootroligt vacker!

Svar: Men TACK :))
.

4:e kommentar, skriven , av Helena:

Jag älskar loppis/second hand! Är du erfaren så du kan tipsa om nåt för oss jönköpingsbor? ;) Fin du är btw:)

Svar: Tack! :) Jag är inte alls erfaren när det kommer till loppisar, men vi brukar kolla den som ligger vid Monkey Town och den som ligger vid Solåsen :)
.

Comment here :