Home, home, home!

publicerat i Homestyling/Interior, Inside my head;
Godmorgon fina ni!
Äntligen hemma i Sverige igen! I måndags när vi skulle åkt blev vårt flyg inställt så jag, mamma och pappa fick snällt checka in på hotell en natt. Igår kom vi som tur var äntligen iväg så nu är jag och Killer hemma- känns så härligt (saknar dock redan mannen min)! Nu måste jag fortsätta packa upp och fixa lite här, tar ju en evighet! Hörs lite senare!
 
Instagram snapshots: home sweet home!
(Follow me on instagram @natalieholmstrom)
 
Goodmorning sweets!
Finally home in Sweden again! We were supposed to fly out on monday but our flight got cancelled so me, my mom and dad had to stay a night in Venice. Luckily we we're able to leave yesterday so now Killer and I are home- feels so amazing (missing my man already though)! Need to get back to unpacking now, takes forever! Ttyl! 

Taggar: travelling, resa, hem, inredning, flyga;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Simone:

hur beställde du tavlan du har? Pradatavlan? :)

Svar: Tavlan har jag köpt i Italien...
.

Comment here :