Stanley Cup Party.

publicerat i Party;
Hej mina vänner!
Två hektiska dagar har flugit förbi och nu befinner jag mig i Norge! Kan ju säga som så här: att flytta dagen efter en brakfest är inget jag rekommenderar! I fredags firade vi alltså Niklas 2:a Stanley Cup vinst och att att bucklan kom till Jönköping. -Och vilken fantastiskt rolig dag/kväll/natt! Min plan "att gå hem tidigt" gick det ju sådär med... YOLO, KBK och allt det där tänkte jag och körde på ;) Fick nog bara med mig hälften av min packning hit till Norge för jag lyckades ju så klart försova mig igår och bokstavligen slängde in mina grejer i bilen på 10min! Men det var det värt: tusen tack Niklas och Elina för ännu en helt otrolig fest denna sommar! Ni är fantastiska! 
Hi pretty people!
Two hectic days are behind me and now I'm in Norway! I'll just put it like this: to move the day after a huge party is nothing I recommend! Haha. On friday we celebrated Niklas 2nd Stanley Cup win and that "Lord Stanley" came to Jönköping. -And what a crazy fun day/evening/night it was! My plan to "go home early" didn't exactly happen...I just thought YOLO and all of that and went all in ;) Think I just brought half of all my stuff with me to Norway because of course I managed to over sleep yesterday and literally had to throw my stuff in the car in 10 min! But it was worth it: thank you Niklas and Elina for yet another amazing party this summer! You guys are the best!

Taggar: stanley cup, stanley cup 2013, nhl, hockey, fest, fira, vänner, party;

Comment here :