Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sofia:

Jättesnygg! Hur mycket kostade den? :)

Svar: Fick den i julklapp av mannen min :) Men kolla hemsidan så hittar du nog priset där :)
.

2:a kommentar, skriven , av Emma:

Åh, du och jag kan visst matcha. Jag fick i en annan färg dock : )

Tack sötan, ja jag hoppas det. Den är ju så fin!

Kram

3:e kommentar, skriven , av Mickan:

Du ser alltid så himla fräsch ut! Och väldigt fin scarf :)

Svar: Tusen tack vad gulligt :)
.

4:e kommentar, skriven , av Sofia:

Trevlig julklapp =) Jag är också inne på att köpa mig en svart.

Svar: Eller hur! Jag är mer än nöjd ;)
.

5:e kommentar, skriven , av Sofia:

Loove it! Min fick ett hedersfyllt invigande idag på mormors begravning. Nu skall jag stolt bära den i resten av mitt liv, eller tills den vittrar sönder <3 :) kram

Svar: Haha så kul att du också fick en, verkar varit årets julklapp ;) Hoppas ni hade en fin dag för din mormor, beklagar verkligen er stora sorg :( Kramar
.

Comment here :