Season is over.

publicerat i Life in Cortina d' Ampezzo pt.2;
Hej solstrålar!
Tänkte bara titta in och tala om att jag lever. Den senaste veckan har varit galet hektisk och de stunderna vi inte varit med laget så har jag i princip sovit. Killarna åkte, som ni säkert förstår, ut i tisdags. Känns helt overkligt att säsongen är slut nu och att vi åker hem på torsdag...Så efterlängtat men samtidigt blir man så ledsen över att behöva säga hejdå till de fantastiska vänner man fått här ♥
Nu är det packning och lite annat fix som står på schemat de här sista dagarna, men lovar att komma igång med bloggen igen så fort jag landat hemma på svensk mark igen, hur låter det? :)

"Team pic" haha


We spent the whole Friday at the Zanatta's cabin having a bbq with the team. We had so much fun and a great day!

Hi sunshines!
Just wanted to drop by to tell you that I'm alive. The past week has been so busy and the time that we haven't spent together with the team I have basically spent sleeping. The boys, as you probably understand, lost last tuesday and are out. It feels so unreal that the season is over now and that we are going home on thursday... It's so longed for, but at the same time so sad to have to say goodbye to the fantastic friends we've gotten here ♥
Now we have organising and packing on our schedule, but I promise that I'll start bloging again as soon as I'm back in Sweden again, how does that sound? :)

bloglovin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Blondie:

Härliga bilder :)

2:a kommentar, skriven , av Racooni:

Synd att säga kanske, men va kul att du kommer hem! Jag ska också hem en sväng i helgen, vi måste ses!!!

3:e kommentar, skriven , av Julia:

Härligt det ser ut att vara :)

4:e kommentar, skriven , av inspireme ❀:

Ser framemot dina updates! :)

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ja sjukt kul, jag längtar efter dig fnisssi!!

Ja nu har ju sportlife köpt atlantis så nu kan vi träna ihop =))



När hinner du ses? Puss love

6:e kommentar, skriven , av Louise:

Hejsan svejsan!

Tänkte bara säga att jag har beställt ett par ljusrosa jeans likt de som du har upppdaterat om i någon inlägg här nedanför. Hittade att Nelly sålde Svea jeans i ljusrosa för en billigare slant än de du la upp. Hoppas nu bara på att de är riktigt fina på när de kommer hem till mig. :)

Comment here :