Morning.

publicerat i Inside my head;
Hej solstrålar!
Efter min powerwalk sitter jag nu och mumsar i mig frukost (fick till en ny favorit idag- frysta hallon+frysta blåbär+en liten skivad banan+en liten klick kesella kvarg+en liten klick keso= såååå gott och nyttigt!) och kollar på efter tio med Malou. Tycker det är ett bra morgonprogram, hon har ofta väldigt intressanta gäster! :) Gillar ni det?
Åh ge mig en solsemester, vill sola och bada och bli brun! Jag vill åka tillbaka till Miami nuuuu!

Snart är det dags att fixa till sig lite! I dag ska jag och Jonas hem till min lilla mamma och äta lunch, efter det blir det nog en sväng på stan. Måste titta förbi mitt hjärta KAISA i hennes butik och se vad hon fått in för fint!
Hörs senare,
Hugs & Kisses!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av kaisa:

Yhej kom kom kom in i eftermiddag hjärtat! Miss you!

2:a kommentar, skriven , av Marlene Zufic:

Jaha. En vän till dig. Hahaha. Sjukt att jag hittade den. Det var lixom din stil på hela bloggen. Hahahah.



PUSS!!!

3:e kommentar, skriven , av Marlene Zufic:

De har börjat med billiga flygstols-resor til Malaga från Västerås nu. Vi kanske åker i sommar om vi känenr för det. Vi hittade ett fint hotell. Med flygstol och hotell 6 dagar skulle gå på under 3000 kr. Som hittat!!

4:e kommentar, skriven , av Sara:

5:e kommentar, skriven , av Sara:

Misslyckades totalt med föregående kommentar! Whoopsi! Men lär digga EfTi med Malou, perfekt för oss dagdrivare ;) Saknar dig vännen!

6:e kommentar, skriven , av FowZie:

det låter ju skitbra! (:

Comment here :