Friday I'm in love.

publicerat i Inside my head;
Hej på er solstrålar!
Lite bättre väder idag, men tror dessvärre inte att regnet är långt bort :(
Igårkväll var jag och Jonas så uttråkade att vi bestämde oss för att trotsa vädergudarna och springa en liten runda. Jag kan säga som så här: efteråt såg det ut som om jag tagit ett dopp i Vättern! Jag var verkligen genomblöt! Tror säkert vi lyckades ta oss ut när regnet forsade ner som mest haha.

(Went to bed last night with two buns in my hair, today Iv'e got messy curls. Do you like it?)

Nu ska jag slänga ihop lite lunch åt min man som strax är hemma, efter det blir det nog ett snabbt besök på A6 igen... Kom på att jag verkligen vill ha ett plagg jag kikade på tidigare i veckan. 

Hörs senare mina vänner,
Hugs & Kisses!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Bra blogg!

2:a kommentar, skriven , av Elena:

Hur lång är du? Varifrån kommer den vita bikinin? :)

3:e kommentar, skriven , av Lali:

BEAUTIFUL GIRL!

4:e kommentar, skriven , av Lisa:

Hej :) vart kommer det fina linnet ifrån? :)

5:e kommentar, skriven , av Svar från Natalie.:

Elena:

Jag är 1,61 och min bikini är från Victorias Secret :)



Lisa:

Det söta linnet är från BIKBOK

6:e kommentar, skriven , av georgina:

Åh va fin du är ! hittade din blogg idag och jag älskar den redan! :D kram!

Comment here :