No internet.

publicerat i Inside my head;
Hej mina vänner! Det känns verkligen super att äntligen vara hemma! Allt gick bra igår, inga förseningar och alla sju väskor kom med! :) Har spenderat dagen med att träffa familjerna och packa upp... Pjuh...Jag AVSKYR att packa, men att packa upp är nog ändå det värsta!? Nu ska jag fixa det sista och sedan blir det mys och film med mitt hjärta. Ledsen för kass uppdatering men vårt internet börjar fungera först på tisdag :/ Får blogga från iphone så länge. Hörs imorgon, Hugs & Kisses!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria-Alexandra:

Men nej! Har du flyttat hem till Sverige? Inget mer Cortina for er del?

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Kul att du är hemma igen, hoppas solen följer med dig hit! Har du några planer inför din 22 årsdag?? :)

3:e kommentar, skriven , av Reponen:

Fin blogg du har! :)

kika gärna in hos mig också (A)

Comment here :