25 February.

publicerat i Life in Cortina d'Ampezzo;
Hej på er!
Jonas är iväg och åker skidor, han passar på nu när det är sista dagen här i Cortina... Schyst va, att lämna mig med allt packande? ;) Tog en liten paus nu för att måla naglarna innan nagellacken åker ner i väskan. Tror vi kommer bli tvungna att köpa en till resväska, alla våra saker får aldrig plats i de väskorna vi har. Men jag kämpar med att vika så liiitet jag bara kan och trycker och knycklar, vi får väl se hur det går. ..
När jag kommer hem är det garderobsrensning som gäller! Har så mycket kläder som tyvärr bara använts en eller ett par gånger, till och med oanvända plagg finns! Så onödigt.
Är ni duktiga på att hålla ordning i era garderober?


Hugs & Kisses!

Jonas is skiing today since it's our last day here in Cortina. That's nice of him huh, to leave me with all the packing? ;) Took a quick break to polish my nails before i throw the nailpolishes into a bag. I think we have to buy another suitcase, all our stuff will never fit in the once we have. I try to fold as little as i possibly can though, we'll see how it goes!
When I get home the first thing I need to do is to clean out my closet! I have so much clothes that I unfortunately only wore once or twice, or even never. That's too bad.
What abou you guys, can you keep your closets in good order?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sofia:

Samma problem hemma hos mig , ännu värre är att min sambo är precis likadan om inte VÄRRE ! Vi har såååå mycket oanvända plagg hemma att det inte är sant . Så ska man försöka rensa och tänker alltid "nä men den här kanske jag kan använda då" osv . Likadant för dig ? Haha . Trevlig resa hem ! Kram Sofia

2:a kommentar, skriven , av Sara:

Trevlig hemresa! :)

3:e kommentar, skriven , av emma:

Tycker du ska ha bloppis!

4:e kommentar, skriven , av german girl:

I've got sooo much clothes! (my cuboard ist bursting at the seams!!) But I would never think about throwing them away... 'cause all the memories... every single thing! Even if they are those things you should never wear again... :D

Comment here :