Going home.

publicerat i Life in Cortina d' Ampezzo pt.2;
Nu har jag bokat hemresa!! Den 16 januari åker jag hem till Jönköping och hälsar på i några dagar, och jag kan inte ens förklara hur välbehövligt det kommer att bli... Jag läntar så jag spricker!
Har inte riktigt varit mig själv de senaste dagarna utan bara kännt mig alldeles matt och trött. Det är konstigt hur man kan vara lyckligast i världen men samtidigt känna sig helt tom... Att vara ifrån familj och vänner är tuffare än vad man kanske kan tro ♥

I've posted this picture like a hundred times but it's one of my favouries!
(Can't believe how I managed to ride a bike in my Litas! haha)

I'm so excited, I just booked a ticket home!! The 16th of January I'm flying home to Jonkoping for some days! I can't even begin to describe how happy I am, I really need it and I can't wait!
I haven't really felt like myself these last couple of days, I have been feeling super tired and I haven't had any energy what so ever. It's weird how you can be the happiest person in the world but at the same time, feel totaly empty. To be away from family and friends is way harder than it may seem ♥
bloglovin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tristan Winner:

Great you are going home soon! I have been feeling the same way, sleeping all the time, not wanting to do anything. I am having a hard time learning Swedish and will soon look for a job, which will lead to some problems I think, plus not having many friends here, doesn't feel good. I hope the ticket purchase joy can hold you over til the 16th, exciting!!!

2:a kommentar, skriven , av Sara:

Vad fint du skriver o vilken fin blogg!!! Vet precis vad du menar, bodde själv utomlands när jag var yngre!!!!

3:e kommentar, skriven , av hanna hemmingssonna:

Vad härligt! hur länge sedan är det du var hemma nu? :)

4:e kommentar, skriven , av Hanna:

Jag förstår känslan... usch jag skulle längta ihjäl mig! Kram :)

5:e kommentar, skriven , av Eveliina:

Åh, vad kul att du kommer hem!! Åker till fjällen 21a, men du kanske hinner ses innan? Gott Nytt År och massa kramar :)

6:e kommentar, skriven , av hanna hemmingssonna:

Sv:

Vad härligt! då var det ett tag sedan!

7:e kommentar, skriven , av Anna:

Åh, Jönköping! Min hemmaplan ju!

8:e kommentar, skriven , av Karin:

Trevligt! Brukar du läsa andra bloggar som lever ett liknade liv som ditt å så fall vilka?=)

9:e kommentar, skriven , av Jennifer:

Härlig blogg! Har du några bloggtips? :)

10:e kommentar, skriven , av Carina:

Vart är solglasögonen ifrán???

Sá himla fina...Och sedan passar du ju sá himla bra i de ocksá :)

Kram!



Carina

Comment here :