Miss home.

publicerat i Life in Cortina d'Ampezzo;
Hej på er!
Har varit så otroligt trött idag, vet inte vad det är med mig. Har svår hemlängtan idag och det blev inte bättre när jag ringde och pratade med min älskade mamma förut. Hon berättade att Lennox börjat försöka krypa nu och att hon och Nadja varit iväg på äventyr. Sånt som vi tre brukar göra. Jag vill också vara med!!
Försöker tänka att vi snart får besök för att det ska kännas bättre...(Hjälper dessvärre inte så mycket)

Vi var uppe på ett berg i förmiddags och njöt lite av solen. Utsikten var som vanligt breathtaking men när jag skulle fota så var batteriet slut på kameran! :/ Tog lite kort med iphone men nu dummar sig datorn och vill inte ladda upp. Boh. Ni får se dem så fort det går.

Nu ska jag snart åka och kolla på när min älskling spelar match. Heja heja SG Cortina!
Hörs senare,
Hugs & Kisses!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Madalena:

Hi, I love your hair colour! Can you tell me what color it is? I would love to get a similar one! Thanks, lots of kisses, Madalena From Portugal

2:a kommentar, skriven , av Maria-Alexandra:

Hemlangtan ar inte latt, hander mig med. Saknar bade mitt sthlm med familj o vanner samt London dar jag bodde i flera ar innan jag kom till Milano. Men men, brukar ga over efter nagon dag eller sa :)



Rinascente ar ett stort lyx-varuhus-kedja som finns runt om i Italien. Som NK typ, fast an finare - iaf det som ligger i Milano. Det far du lagga upp som nr 1 att besoka nar du kommer till Milano!



Nar jag kom till Milano tog jag en italienskakurs pa scuola leonardo har i Milano, bestallde det genom Avista da det blev billigare. Maste val finnas sprakkurser aven i Cortina? Utover det laser jag aven en distanskurs i Italienska fran Lunds univeristet, gratis ju plus att csn ger mig pengar ;)

Comment here :