Busy, busy, busy.

publicerat i Inside my head;

Hej på er allihop!
Är så dålig på att hålla er uppdaterade, har fullt upp nu när jag är här hemma och myser :)
Igår hade jag en heldag med Jessica. Är så glad att hon kom ner till Jönköping nu också, även om hon bara kan stanna tills ikväll. Min fina bästis. Vi sprang på stan mest hela dagen, åt långlunch på Bageriet och på kvällen drack vi vin på Karlssons. Sötaste Joanna var med oss också och vinade! Hade jättemysigt med tjejerna, tråkigt nog stängde de alldeles för tidigt ;) (Tur också kanske, nu är jag i alla fall pigg idag!)

Har lite problem med att ladda upp bilder just nu, får se om jag kan lösa det till lite senare!

Nu ska jag ut på morgonpromenad sen blir det svensk frukost- mumms!
Hugs & Kisses!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Åh vad mysigt! :) hade så gärna velat vara med er! När kmr du hem till jönnis över jul igen? jag kmr den 21:a!!! måste ses då lill-skorpa!

2:a kommentar, skriven , av Jessica Fredriksson:

Har haft jätte mysigt med dig hjärtat. Nu ska jag boka flygbiljett så ses vi snart igen!! Looove

Comment here :