30 dagar med min blogg. Dag 4.

publicerat i Inside my head;
(En dag försenat men jag var dödstrött när jag landade hemma i Hovslätt igår)

"Det här åt jag i dag" (Se hela listan här)

Eftersom jag var tvungen att gå upp klockan 5 på morgonen var jag inte speciellt hungrig. Därför fick det bli en
 kopp te innan vi satte oss i bilen och på vägen ner till Venedig fick jag i mig en sån där liten köpe-smoothie och ett par bett på en macka. Efter det var det bara kaffe som fick fylla min mage, tre koppar för att vara exakt, innan jag äntligen var hemma. Tror ni jag var lycklig när jag fick mammas goda mat? Åt som en häst och blev proppmätt! Mamma hade lagat ris och kassler i ugn, det var hur gott som helst!
Till efterätt blev det nybakta bullar och nybakt sockerkaka...Yummie, yummie och lyxigt värre :)
Det var vad jag fick i mig igår...

Haha vilket ointressant inlägg egentligen?! Jaja, det var ju med på listan.
Hörs senare igen!

Comment here :