Last night.

publicerat i Party;
Hey sweets!
Idag mår man som man förtjänar kan jag lova, hade så sjukt kul igår! Jobbade först hela dagen och efter det kom baby och hämtade mig och så blev det en tur till Maxi för lite handling. Väl hemma igen var det snabba ryck som gällde- duscha och fixa till sig för party! Vi hade lite förfest hemma med finfint folk och singstar ;) Natten fortsatte sedan på Karlssons där vi dansade loss och drack Bengans mumsiga drinkar, och avslutades tidigt i morse hemma hos Nille. Vid fem i morse stapplade jag hem lycklig efter en lyckad kväll! :)
Ni ska få se mer bilder senare men nu dör snart batteriet på macen, så här såg jag ut igår;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

gud vilken fin blus=) vart är den ifårn`?

2:a kommentar, skriven , av J O A N N A ♥:

åh vilken sockersöt blus. Vart har du köpt den?:)

3:e kommentar, skriven , av Nikki:

Hej!

Du är så söt så det inte finns ord för det! Och kul att pojken din börjat va med lite med=)

På tal om pojkar, är killen i vit t-shirt Jessicas pojkvän?

Kram

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

vart har du köpt din bustier du har på dig?=) hittar inga !!

5:e kommentar, skriven , av Svar från Natalie.:

Anonym:

Bustiern har jag köpt på H&M :)

Comment here :