Glitter!

publicerat i
Hej sockersöta!
Har så klart haft full rulle även om jag varit ledig idag. Var så skönt att få sova någon timme längre imorse, känner mig mycket piggare nu!

Började dagen med en promenad med Killer på stranden. Han är så gullig när han går och nosar runt på allt nytt, och gissa om han är nöjd när det är plusgrader och torrt på marken :) Efter det åt jag frukost och fixade till mig lite innan det var dags för mig att bege mig till Patricia och göra naglarna. Förra veckan fick jag ju hoppa in och jobba så idag var det väldigt behövligt- gjorde lite starkare rosa glitter i två olika toner idag, blev supernöjd.
Nu är mina naglar verkligen glittriga, glittriga, glittriga;

När jag var klar hos Patte åt jag lunch med min älskling på En italienare & en grek vilket var mumma!
Sen var vi inne en sväng på Anna K och köpte ett "Vanilla Cupcake"-yankee candle, luktar ljuvligt :)
Lite senare var jag på stan en stund med min kära syster och köpte lite blommor och krukor till lägenheten.
Ni ska få se imon vad fint det blev.

Nej nu måste jag sussa här så jag orkar upp och jobba imon!
Hugs & Kisses!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Caroline:

Vill med ha fina naglar.

2:a kommentar, skriven , av Marlene:

Visst har vi. hahaha. Jättemysig villa ju.



va fina naglar du har. Själv är mitt slitna bort och har ersatts av rosa, så svag att den nästan är genomskinnlig.

Fast det var inte jag som gjorde det utan gabriels mamma. hahahah.

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Looks cute



xxx Nat

Comment here :