Ask.

publicerat i Inside my head;
Hej gobitar!
Känner mig som ett riktigt vrak just nu- är trött som tusan! Ni kan ju bara ana vilken omställning det varit för mig de senaste dagarna, från att ha gått i flera månader och inte ha gjort ett skvatt på dagarna (mer eller mindre) till att flytta hem och äntligen få ett normalt socialt liv igen, stimma med inflytt i lägenheten och dessutom bli inkastad på ett nytt jobb en lönehelg! Pjuh.
Har inte riktigt hunnit landa ännu, men det känns bra ändå! Jag trivs med att ha mycket att göra...dock skulle jag behöva lite mer sömn. Imorgon jobbar jag 9.40 till 18.00 igen, tror jag är ledig på onsdag så då får jag ta det där sovandet...om jag inte har för mycket att fixa med lägenheten.

Ledsen för dåligt bloggande, jag som hade blivit så duktig på bilder :( Men det blir bättre så fort jag fått sova lite.
Så länge kanske vi ska köra lite frågor?
Fråga på om ni undrar något- svarar imonkväll :)


Läggdax för moi, Hugs & Kisses!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sofia:

Hellu!



Känns om jag tjötar sönder nu haha.

Men tänkte höra hur det blir med naglarna? Du jobbar ju och står i så kanske blir svårt denna veckan?



Kolla upp när du hinner och har tid. Kram

2:a kommentar, skriven , av Lisa:

Har du pojkvän?

3:e kommentar, skriven , av sara:

aha, ok, har nog sett dem från H&M innan när jag tänker efter. Åh, skit, får fortsätta leta då, borde ju gå att hitta någonstans!

Ja, jag utbildar mig, fast läser affärsjuridik i jönköping, så naglar och smink är bara ett fritidsintresse :)

4:e kommentar, skriven , av Ine Henriksen:

:)

Ha en fin dag!

Kramar

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Är din syster gravid? :)

6:e kommentar, skriven , av hannah:

hur kommer det sig att du inte har hyr in dig på en salong och gör naglar? tror många skulle vilja att du gjorde det för resultaten är verkligen fina :)

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hej Nathalie.

Jag undrar hur du överlevde som arbetslös ekonomiskt sätt?.. Jag är i samma sits nu och behöver veta lite hur man gör för att klara sig.. eller ska man krypa till korset och be mor och far?

Kram

Comment here :