Huvudstaden.

publicerat i Inside my head;
Godmorgon solstrålar!
Störigt att det var något knas med bloggen igår, eller var det bara min som dummade sig?
Sitter precis och äter frukost, det är kolsvart utanför fönstret så jag är inte alls sugen på att gå ut med Killer- buh! Tror jag fixar i ordning mig lite först...Så kanske det hinner bli lite ljusare. Hur är ni, vågar ni vara ute själva när det är mörkt? Jag är världens bebis.

Vid kvart i nio går min buss till Stockholm! Ska bli en såå mysig dag, tydligen skulle Marielle och Sanna komma med på stan också, kul, kul, kul :))


(en av mina favoritbilder- Jessica och jag!)


Nej nu måste jag göra mig redo här, hoppas ni får en fin dag, kanske hörs senare- live från huvudstaden ;)
Hugs & Kisses!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Liinda:

Åh vad härligt med Sommar, längtar som tusan nu! Hoppas att du får det superkul i Stockholm :)

2:a kommentar, skriven , av 00:

Du är ju naturlig skönhet!! Ingen är finare än du.. på riktigt..

Comment here :