A few more days.

publicerat i Outfits;
Tjohoo!
Då var det bestämt att vi inte åker i morgon utan på lördag (de skulle tydligen fixa fram annat boende till oss pga. Killer). Lite blandade känslor om detta, givetvis är det skönt att hinna ordna med saker och ting i någorlunda lugn och ro, men man hinner ju bli nervös!!
Hade vi flyttat redan i morgon hade det ju blivit lite mer "ryck-av-plåstret-effekt"...
Men det blir nog bra det här- jag har ju mer tid att passa på att umgås med mina kära.
Idag har jag passat på att umgås med min kära syster igen, det kanske ni räknade ut när jag sms-bloggade bilder på Lennox? ;)


Efter att ha hängt med henne ett par timmar fick det bli sushi till lunch och sen spenderade jag eftermiddagen hos LeneSalong Kronan. Hon gjorde mig Italien-redo i håret :) Nu är mitt hår blont och fräscht igen, men idag fick jag mycket mindre slingor än jag brukar så får jag inte lika mycket utväxt sen.
Nöjd som alltid när man går därifrån;

Vad tycks?
Har på mig ett nytt linne som inhandlades igår- tyckte kaninen var så söt :)



Nu ska jag gå en promenad, vädret är underbart!
Hugs & Kisses!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

vad ska du göra i italien? är såååå nyfiken. låter underbart att bara flytta iväg så på stört! hoppas att du får det underbart !!

2:a kommentar, skriven , av elena:

Vad kostade det att slinga ditt hår??

3:e kommentar, skriven , av Linda:

Vad roligt med italien. Hoppas ni kommer trivas och att allt går bra:)

Kramar!

4:e kommentar, skriven , av Svar från Natalie.:

Elena:

Det brukar kosta ca. 800:- med klipp.

Comment here :