Stupid cloud!

publicerat i Homestyling/Interior;
Hej hopp!
Sitter och äter frukost och kikar på vakna med the voice... Idag jobbar jag igen men slutar i alla fall lite tidigare så det är skönt!

Känns som man kan andas ut lite nu när många flygplatser har öppnat igen...Har haft ont i magen flera dagar här nu och tänkt att vi inte kommer iväg nästa vecka :( Dumma, dumma askmoln! Hoppas det försvinner helt snart. Men nu är i alla fall Arlanda och Heathrow öppet så jag börjar se ett litet ljus i mörkret. Å andra sidan är det väl säkrast att inte hoppas för mycket.
Är det någon annan som ska/skulle iväg som påverkats av askmolnet?

Nej nu måste jag fixa till mig här.
Hugs & Kisses!
( Hittade en tavla igår med marshmallows på.... Kan inte bestämma mig! Köpa eller inte? Den var ju väldigt jag men passar den med rostapeten? :P )

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av saruuus:

du är inte ensam nattis! vi åker ju också nu snart.. buuu! men nu är vi positiva, klart som fan vi kommer iväg!! går inte flygen får dom fan fixa en ubåt el nåt, jag ska till USA!!! :D

2:a kommentar, skriven , av pauline:

Vi skulle ju åkt i tisdags, men planet var inställt så vi fick boka om.. dessvärre var det fullbokat veckan ut så har bokat om tills på mådag.. jag dör om vi inte kommer iväg då heller! Har redan förlorat 6 dagar så förlorar vi mer hinner vi inte med vår rutt :( Och hur kul är det att sitta här hemma nu när man tagit semester?! Vilken dag skulle ni åka? Åker ni från Landvetter eller Arlanda?

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Jag ska till Grekland nästa lördag, hoppas den där jädrans vulkanen ger upp snart så det blir helt säkert att åka :). Var det till miami ni skulle? Ha det bra!

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

jag tycker du ska lämna in ett fint foto på dig & karl din hos gallerix och förstora upp till en tavla... ska jag göra! SÅÅÅÅ FINT! pussiluski

5:e kommentar, skriven , av Bina:

Cool tavla, köp den =)

6:e kommentar, skriven , av Anna:

Skulle varit i London nu. Fick i födelsedagspresent av min pojkvän, men vi planet blev inställt och hotell avbokat. :( Dock får vi alla pengar tillbaka, vilket känns skönt.

7:e kommentar, skriven , av Anna:

Verkligen tråkigt! Ja, fast vi tar det nog senare isåfall. Kanske i höst eller senare sommar. Nu har ingen av oss tid med tanke på tentor och redovisningar! Tyvärr. Men, jag antar att det bara är att gilla läget. Hoppas verkligen att ni kommer iväg, speciellt eftersom ni ska iväg lite längre!

8:e kommentar, skriven , av Ine Henriksen:

:)

Ha en riktigt fin kväll!

Kramar

Comment here :