Wrong.

publicerat i
Hej igen!
Nu har jag precis ätit lite frukost och fixat i ordning mig en smula.
Powerwalken var verkligen ingen höjdare idag, det bara öste ner regn :( Tyckte så synd om min lilla plutt som försökte trippa försiktigt fram....Han som avskyr regn. Tog inte på honom någon tröja heller dum som jag är. Trodde det skulle vara för varmt ute men det vart ju rätt kallt eftersom man blev så himla blöt.

Så vad ska man hitta på en så här tråkig och regnig dag då? Tänkte träna senare men jag funderar på att tvinga med mig min älsk ut till Åsby först...Känner för att gå och kolla på fina saker :)
I natt drömde jag faktiskt att jag hade en julgran! Jag har alltså hatat julen i flera år, vad är det som händer??? Jag vill ha julmys hemma, jag vill ha fint vitt, fluffigt pynt och mysiga ljus- det är något som är fel på mig....

Jag idag...
Nej nu ska jag göra någon nytta här.
Hugs & Kisses!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Alisa ♥ Amor Vincit Omnia:

Hehe Leeloo är likadant, det är katastrofalt att inte klä henne när det är kallt eller regnar, då får man dra henne under hela promenaden haha

2:a kommentar, skriven , av Alisa ♥ Amor Vincit Omnia:

haha jaa de skuttar runt för att undvika alla pölar och råkar de trampa på en ja då är det besvärade blickar och tass skakande!:) Men de är juh för underbara!



Åh hemmagjort äppelmos måste vara bland det bästa, kanske ska våga mig på att göra eget någon gång då har man full koll på vad man får i sig!:)

3:e kommentar, skriven , av Linn:

Sv; Tusen tack :)

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

hej hej. det vore kul ifall du kunde skriva ett inlägg om va du använder för smink. dina tips uppskattas verkligen tack!

Comment here :