Pig!

publicerat i Inside my head;
Todiloo!
Nu är jag här igen.
Blev ett besök på åsbyn tidigare som jag hade hoppats, dock var det en stor besvikelse idag. Till och med älsk var sugen på att shoppa och de hade inget kul som vi ville ha :( Suck.

Istället för shopping fick det bli spruta för mig. J körde mig till vaccinationsmottagningen och det var ju inte så mycket jag kunde göra- det var ju bara att gå in och bli stucken. Skönt att ha det gjort nu i alla fall, inte bara för min egen skull, det vore ju värre om man smittade någon annan med grisinfluensa.

Efter sprutan gick vi till stan och köpte oss ett monopol som vi sen gick hem och spelade. Mys med spel, det var länge sen jag spelade... Jag vann stort dessutom ;)

Nej nu ska jag fortsätta mysa med mina älsklingar.
Hugs & Kisses!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av lisa:

åh, monopol var länge sen, de måste jag också spela nu snart :)

Comment here :