Crossing the Rubicon.

publicerat i Outfits;
Hey sweets!
Molnen tycks inte försvinna från himlen idag, så jag har gosat ner mig i soffan med Killer och lyssnar på The Sounds. 
Fy fasen vad bra dom är! Deras nya album- "Crossing The Rubicon" verkar vara precis lika bra som de tidigare.
Live är de ruskigt bra också, har sett dem två gånger :) Senast hånglade Maja upp en kille i bandet på scen haha, hett! 

Efter söta Fannys återbesök åt jag och min kära lunch på Salotto. Gud vilken god pasta de har alltså! Riktigt mysigt ställe måste jag säga :) Mycket trevlig personal också som verkar vara väldigt mån om att man blir tillräckligt mätt och är nöjd med maten.
När vi ätit lunch åkte vi till Media Markt och kollade på minidator åt moi och på nån sladd åt min karl, sen direkt hem för promenad med Killer;


Liljeholmsparken med Killer.


Mumms med pinnar!

Hugs & Kisses!

Comment here :