Kommentarsvar 30/7.

publicerat i Questions & Answers;
(Om "Sporty Spice")

Camilla:
Men hallå! Har du/ni flyttat till Västerås? Eller är det jag som är helt ute o cyklar?! =P

Svar:
Nejdå du är inte ute och cyklar, vi bor i vrås nu. 

(Om "Vad skulle du göra om det kom ett monster?")

haha:
det va kul. gillar din blogg för övrigt. du är en SMART blond söt snygg tjej i bloggvärlden. tack för omväxlingen..

Svar:
Tusen tack för din söta kommentar!! 

(Om "Rainy day.")

Anonym:
hur har du lagt in reklam på din blogg. HUr gör man. kan du inte visa i ett inlägg :)

Svar:
Jag är värdelös på att förklara sånna saker, mitt tips är att gå in på http://designadinblogg.se och läsa där hur man gör. Lycka till!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emilia:

Tack så mycket! Jag har det jättebra, det går så mycket bättre än jag någonsin vågat hoppats på. Men det är utan tvekan värt allt slit, hur går det för dig i v-ås då?

Comment here :