Christmas.

publicerat i Inside my head;

Hej på er!
Nu var det väl dags att uppdatera igen... Har haft "jul ledigt" ;)
Känns faktiskt väldigt skönt att julen äntligen är över- min har varit bra men det är alltid kaosigt också.
Nästa år ska jag inte ha nån jul, då ska jag vara i värmen! Så är det bara.
 
Julafton spenderades först hemma hos farmor och farfar (mumms, mumms med deras julbord!) och på kvällen var vi hos J's föräldrar. De är så söta och ger till och med mig paket! Fick jättefina tekoppar och en tekanna. Nu har jag två tekannor för jag fick en av min storasyster Linda också! Tihi.
Sen fick jag en pilatesboll och en träningsmatta, ett jättefint armband, pengar och så lite smågrejs.
Det allra bästa av allt, från min älskling så klart- en resa till New York och Miami! Vi ska boka i Januari och jag döööör för jag är så glad! :) USA är verkligen mitt drömresemål så det ska bli underbart. Vi har pratat om att åka länge, men nu är det bestämt att vi ska boka. Jippiii!!! ♥


Igår var vi ute på partaj på 8 glas. Hade väldigt trevligt :)
Idag har jag varit ganska trött och nu kurrar min mage som tusan, måste ha mat!
Hugs & Kisses!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lisa:

vad söt Killer är :) roligt med fler chihuahua bloggar !

2:a kommentar, skriven , av Ine Henriksen:

Åh, New York, vad härligt! Hoppas att jag också hamnar där snart! :)

Kram!

Comment here :